Herre Gu min kropp

Öm som f-n i hela kroppen.Aj,aj, efter en helgs massage kurs borde man kanske vara smidig som en ål...men i mitt fall är det ju precis tvärtom, här har vi jobbat med muskler som jag helt glömt bort att jag hade och till råga på allt så hade jag 2 ettriga massörer som skulle visa vad dom gick för och tog i (kändes det som ) så att man var som ett timmglas. I vissa stunder ville man hellre ligga under bänken än på bänken. Men det var otroligt givande och nu har vi lärt oss ett smidigt sätt att komma åt isiach, ryggskott mm.Fantastiskt givande ( trots att man svär lite över träningsvärken nu).Jag vill verkligen tacka Manuella och Rosita för en inspirerande helg och tack till alla er andra roliga tjejer ( kvinnor)för mycket skratt och hårda nypor. Tror jag kommer att somna som en lite griskulting i kväll ( bara värken i benen släpper)
Ikväll börjar ett TV program som heter Wipeout som alla pratar om så jag ska försöka hålla mig vaken och se på detta galna program ( vad jag har förstått)och ibland tycker man ju att det är riktigt kul när andra slår sig och jag tror att jag är på det humöret idag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...