VÄRLDENS GODASTE CHOKLAD ( foto )


Igår slog gottebegäret över mig som en våg, jag var bara tvungen att ha nått och som tur är så hade jag varit och handlat tidigare och köpt på mig detta fantastiskt goda choklad. Från början var det Lars som intoducerade det till mig, han hade smakat det på nån herrmiddag. Från början var jag skeptisk och tänkte varför förstöra god choklad med havssalt. Men jag smakade och till min stora förvåning var det utsökt.
Så nu är man fast....hmmmmm prova själv jag lovar att du inte blir besviken.
Fredagen är här igen och till helgen ska jag gå kurs igen, denna gången fortsättningskurs i massage, spännande. Lars fyller år så det blir vår lilla släkt på middag, god mat och gott att dricka.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...