JÖSSES, REDAN FREDAG

Fredag,åh vad härligt. Tänk att man kan längta så, men det var en tuff vecka med sjukdomar och allt. Men NU är det helg igen och nu efter att man jobbat,städat,dammat och skurat toaletterna så undrar jag faktiskt om jag inte skulle ut och ta en promenad eller kanske sätta mig i solen och bara koppla av....om jag kan sitta still förstås???Har lite svårt för det ibland men nu när allt runt omkring en är i ordning så borde jag nog klara det,annars ser jag bara allt som borde göras och så tänker jag att om jag gör detta nu så behöver jag inte göra det sen och kan koppla av....SÅ GÅ UT OCH KOPPLA AV MÄNNISKA...!!
Japp det gör jag. Vad händer i helgen??? Tja vi är bortbjudna till ett par kompisar imorgon, ser fram emot god mat( hoppas ni läser detta Per och Radka)och trevligt umgänge, länge sen vi var hemma hos dom men alla har vi ju fullt upp med det ena eller det andra. På söndag sen så kommer Maria (en gammal klasskompis )vi hittade varandra igen när vi hade 25 års klassjubileum och har lite sporadisk kontakt sen dess. Nu är det dax att samla ihop klassen igen för lite filmtajm från skolan. För ett år sen hade vi återträff med klassen och jag sa då att om ett år ska vi träffas igen och ha en träff och titta på filmer som vi spelade in när vi gick i 5:an eller 6:an och nu har minsann ett år redan gått, herrejösses.Men iallafall så ska vi skriva ihop nått kul och bestämma datum mm .Nä ,nu har jag inte tid att skriva mer för jag skulle ju KOPPLA AV.....Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...