Vem är jag ??

Solen skiner och det är en ny dag, våren hänger i luften och fåglarna kvittrar kan det bli bättre.
Vem är jag ???!! Det är ju inte så lätt att veta om man inte känner mig.
Jag är oftast en positiv människa men har tvärr aldelles för lätt att stressa upp mig själv över en massa petiteser och en massa "måste göra " saker .Jag driver mitt eget företag sen 10 år tillbaka där jag jobbar med bla. zonterapi, massage och andra alternativa behandlingar.
När jag inte jobbar ( vilket jag oftast gör) så försöker jag spendera tid med barnen och "gubben".
Har två underbara tjejer på 12 resp. 6 år och en man som tack och lov står ut med mig och då menar jag ju inte "står ut med" för att jag inte är en bra och trevlig fru utan snarare för att jag jobbar som jag gör ( varje kväll i veckan)och Lars får ta middagsbestyren och allt annat som tillhör kvällens rutiner.
Lars och jag har varit gifta i ett år nu , efter 12 års förhållande, vi gifte oss i Thailand KhaoLak den 15 februari 2008. Berättelsen om denna resan borde jag ju egentligen skriva om för det var ju rena rama mardrömsresan och det BRA nära att det inte blev nått bröllop. Hrm, detta får bli ett senare inlägg.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...