ALLT LUGNT

Ingenting spännande har hänt idag. Jag har lyckats lägga in en räknare ( ser ni det )den räknar antalet besökare till min blogg och visar det totala besöksantalet. Jag måste säga att jag blir lite impad själv över att jag lyckades med det, vet i fanken hur jag lyckades reda ut det men det blev rätt bra. Försöker hitta någonstanns där jag ska ha kodmallar, hittar det inte. Någon som använder sig av blogger som kan ge mig en hint om var dom kan ligga. Cornelias ägg ligger hyfsat bra till på ica.se äggtävling (bland flest röster iallafall) så gå gärna in och rösta fram till den 13 april ( hon kan ha tur).Hennes ägg heter Cornet 5 år.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...