BROMSA TIDEN

Måndagen går mot sitt slut. Måste tiden gå så fort?? Mellan kunderna fick jag själv åka till farbror gynekologen och ta cellprover, det blev dock lite mer prover på mig och redan där blev jag senare än vad jag hoppats på, så det blev till att nästan slänga sig tillbaka ner i min källare och jobba igen .Cassy var barnvakt till Cornelia ikväll när Lasse skulle på match ( HIF), det gick väl ganska bra förutom att jag var sen på jobbet pga en sorglig historia som en kund berättade om, detta gjorde tyvärr att resten av kvällens kunder blev lite lidande men ibland kan man bara inte släppa taget. Positiva tankar idag är att det är 269 dagar till Thailand (ha,ha),min blogg fyller 1 månad och har faktiskt haft rekordmånga besökare förra veckan ,134 besök (wow),vårvädret fortsätter och toaletten läcker inte ( den som far satte in igår)så vad mer kan man begära??? Kram och Godkväll

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...