DINGLA MED" HÅSAN"


Ser ni vad jag gör just nu.....sitter och gör absolut ingenting och tänkte fortsätta med det i ca 20 minuter till. Lägga upp fötterna på bordet,njuta av värmen ,sluta mina ögon och ANDAS in ANDAS ut.....så just nu behöver ni ju inte ringa eller hur...
Jaha ,varför skrev jag det nu då ..nu ringer jobbe telefonen igen, skulle kunna tro att det brann i den idag, det har verkligen ringt på så det är inte så länge man får sitta still och ja just det..jag måste ju starta en maskin handukar också så jag har rena fräscha handukar tills imorgon. Nåja, kanske det blir någon minut över att dingla med "håsan".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håsan?

Tina sa...

Ja "håsan"....skånska för strumpan (även om jag inte hade nån "håsa" på mig)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...