HJÄRTKLAPPNING.....

Ett tecken på att man ska ta det lite lugnt är bla hjärtklappning.....okej jag fattar,för det jag har nu är inte klappning det är rusning....
Ska ta och lägga mig på spikmattan ett tag, det gör gott för kropp och själ och man blir verkligen lugn av att ligga på den, gör ont första minuten men sen blir man tyngre och tyngre i kroppen, en värme exploderar i ryggen och man känner att man bara flyter längre och längre bort från verkligheten, trött ,såååå trött. Sen ska man då resa på sig ,komma upp från mattan och DET är INTE speciellt skönt, fy fan rent ut sagt,det känns. Ser i reklamfältet att någon annonserar om spikmattor och det är ju lägligt just nu när jag skriver om spikmattorna MEN ni vet väl att ni kan köpa dom hos mig ( ha, ha gratis reklam )Nä nu måste jag ha lite "piggar" i ryggen så jag kan lugna mitt hjärta och sova gott. Puss och Kram.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...