HELG IGEN...........

Handlelistan inför lördagens bravader skriven.......väntar bara på att Lasse ska komma hem och ta över barnen och grillen så att jag kan åka iväg och handla mat tills imorgon ( och resten av helgen förstås). Kan ju säga att det gäller att dansa som fanken på lördag med all den "onyttiga" maten jag tänkt bjuda på.......MEN det brukar aldrig vara några problem för oss, vi bränner kalorier för fullt på golvet.
Jessica har varit och rotat i min garderob - Jösses med kläder du har....!!!!
-Va, jag har ju ingenting....(nytt iallafall)!! Som sagt ständiga problem det här med kläder. Vad blir det av kvällen då??? Absolut ingenting, slöa ,slappa och bara vara. GÖTT. Något som jag snart också bara måste göra är faktiskt att gå på bio-vill ju se MÄN SOM HATAR KVINNOR, har hört så många som sett den och pratar sig varma om den. Lars har ju sett den så jag får väl gå själv med någon vännina innan filmen slutar att visas. Det är mycket man vill,ska bara få till det....
Have a nice weekend.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...