HEJA HIF??!!

Heja HIF?? Varför skrev jag nu så???Jag bryr ju mig inte ett dugg om fotboll (eller sport överhuvudtaget). Men OK, jag kan ju heja på dom ändå. Jag kan inte låta bli att skratta för mig själv....VAD är det egentligen med oss kvinnor????Så fort det är utgång eller man ska iväg på nån fest så har man ALDRIG något att ta på sig....
Igår kom Jessica med paniken i ögonen-Va f-n ska du ha på dig ( fråga hon mig)?
-Inte en susning ,svarade jag då.Du då? Samma svar från Jessica.....INGEN aning, har inget i garderoben...-Nä ,inte jag iheller sa jag...........
Öppnar mailen nu precis och då har jag fått ett mail från Maria....-Vad ska du ha på dig????? Ha ,ha det är ju faktiskt riktigt komiskt ända tills man står där 10 minuter innan tjejerna kommer och sliter på och av sig kläder för att inget passar eller får man stor rumpa eller ramlar brösten ut eller ser man tjock ut eller....herre gu JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!
Ja,ja det löser sig nog får väl bli nån gammal trasa. Men det är ett kvinnligt fenomen det här mad klädval och jag kan ju hålla med Maria, det är vår och man vill slänga allt mörkt så långt in i garderoben som möjligt,och när man slängt bort det mörka...då är det ju inget kvar ( hrm?)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...