INGEN SOLSTOL

Vad har hänt idag då???? Ingenting speciellt, var faktiskt iväg för att kolla solstol men hittade ingen som passade resterande möblemang som vi har, eller jo det gjorde jag MEN hallå..det finns begränsningar för vad man vill betala. Allt lugnt idag annars, mitt i grillningen kom mina föräldrar förbi så det var till att duka fram till fler, trevligt med oväntat besök. Vi började prata semestrar och diskuterade om vi skulle åka iväg ihop, vi pratade Los Angeles som jag bara ÄLSKAR att åka till ( Lars avskyr det )Kauaii ( där min familj som jag var aupair hos för snart 20 år sen har ett sommar hus)Tänk att jag efter alla dessa år fortfarande har kontakt med min aupair familj i Los Angeles, fantastiskt. Vi snackade Florida, Key West, Egypten m.m. Mor och Far pratade om att ev. ta med Cassy på en liten resa till Paris eller Rom. Jag frågade om dom inte kunde ta med Cornelia på en resa var dom ville, hur länge dom ville och gärna så ofta dom ville......men tyvärr ,det gick dom inte riktigt med på.........synd, jag skyller mina grå hår på henne ( ha,ha).
Det är nog snarare så att jag behöver semester ( utan barn)då helst. Men visst blir man sugen på att åka , Lasses bror och familj pratade om Indien dit dom skulle och hade satt upp en karta på gästtoan så man kunde sitta där på tryckeriet och studera Indiens karta, lite kul ide. Men, men nu kommer iallafall sommaren snart hit och bara det längtar man efter ,eller hur.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...