ONSDAG

Jaha nu har halva veckan gått och det är snart helg igen. Ser fram emot lördagen nu...ska bli kul att träffa alla tokiga tjejkompisar,snacka,äta gott och svänga dom lurviga på stan framåt småtimmarna. Trevligt ,trevligt. Gårdagen gick åt till att förutom jobba åka till simskolan med Cornelia ( det var ingen höjdare alls) hon hoppade och studsade och hörde INTE på vad fröknarna sa.....( henne har man fått för sina synder...men jag älskar henne ändå, mitt lilla busfrö)Gårdagen gick också åt till att ringa kunder som INTE betalar i tid, vilket är duktigt irriterande.
Ibland är man helt enkelt för snäll,men det får vara slut med det nu ,det är ingen jäkla hobby verksamhet. Åter till dagens datum, vad händer???Inget spännande alls, Lasse ska iväg och sjunga med bandet(BOMIX) så snart jag är klar ikväll, sen blir det nog faktiskt bara soffelocket för min del och börja planera lite inför tjej träffen ( utan att avslöja nått till mina kära vänninor )See U

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...