SNABB ÅTERHÄMTNING

Tack och lov fick jag tillbaka mina kvinnliga super krafter. Hämtade Cornelia på dagiset och körde ner till apoteket för att hämta ut 5 liter desinfektionsmedel som jag använder till att rengöra redskap,solarium och massage bänken med. När jag kom ut från apoteket och var på väg till bilen så möte vi en dam som tittade förfärat först på min 5 liters dunk med genomskinlig vätska som jag håller i ena handen (etiketten syntes inte)och sen tittar hon på Cornelia och fnyste sedan högt och tydligt. Vad var det med henne tänkte jag......sen slog det mig....hon trodde säkert att det var en 5 liters dunk hembränt som jag kom bärandes på och sen tittar hon på Cornelia och tänker säkert stackars barn...precis så som man själv gör när man ser små barn med drogpåverkade föräldrar. Snabbt som blixten vände jag på dunken så etiketten syntes men det var för sent, damen var redan borta....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...