GIV MIG STYRKA.....

Kan bara uttrycka mig så här efter dagens arbete.....gode gud giv mig styrka. Jag blev totalt dränerad på energi idag efter att jag haft det mycket speciella besöket. 30 minuter var det bokat....efter 50 minuter så äntligen lyckades jag få henne till att fatta att hennes tid var "over and gone". Jösses ,kan nog titulera mig psykolog efter detta. En del tycks tydligen inte förstå det som sägs eller hör inte färdigt på det man håller på att säga förrän nästa fråga kommer och man hoppar från ett ämne plötsligt in på ett annat och till slut visste jag knappt själv vad jag höll på att prata om. VÄLDIGT förvirrande. Men nu är dagen slut ( arbetet då alltså)och jag ska försöka hinna med lite sysslor. Christel ( kompis) ringde precis och frågade om jag skulle med till Ullared , nu ,idag om ett litet tag....lockande men NEJ TACK.
Kram till er alla och ha en fantastiskt solig,varm och alldeles underbar helg.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...