SVAR PÅ MIN BLODANALYS


Ja då har jag fått mitt resultat av blodanalysen som gjordes för nån månads tid sen...Vad blev då kontentan av analysen? Jo ,ungefär det jag visste ....graven nästa ( nej usch så hemskt) Blodanalysen visar på obalans i matsmältningssystemet,dåligt näringsupptag från tunntarmen, orenheter i blodet,kalcium läckage från cellerna samt stressprickar = att jag måste ta det lugnt och stressa mindre och att min kropp inte tillgodogör sig den näring jag får i mig dels pga stressen och hårt fysiskt arbete.Orenheterna i blodet "var på väg bort " enl.Cilla så vi trodde att detta kanske kunde bero på att jag inte rökar längre( även om nu inte det var sådär jättemycket som jag rökte)men man kunde tydligen se spår av detta i flera år efter att man slutat....kusligt. Vi kom fram till att jag ska köra en utrensningskur av lever och njurar samt tillföra kroppen bla. magnesium och kalcium. Fick lite "hästa piller" som jag ska mumsa på nu och om två månader så tar vi en ny analys och ska se då om det blivit förändringar. Allt förklarar ju också då varför jag har så förbannat ont i musklerna när jag jobbat en dag, kroppen förbränner bara en massa näring som den egentligen skulle behövt spara på.
Tacka f-n för att man är trött, grinig,sur ,snarstuken och tvär mot allt och alla (känns det som ibland iallafall)Fast jag tror nog inte att folk uppfattar mig så...försöker bita mig i tungan.....
Nä, ut i solen lite, stressa ner ,ska försöka att inte tänka på alla måsten som nya toalett stolar som måste inhandlas och monteras, det nya kassaservice systemet ( som skatteverket ska införa vilket resulterar i att små företagare lägger ner sin verksamhet, idioter rent ut sagt och här kommer då mycket av stressen in också)ja allt detta ska jag försöka att INTE tänka på för en minut eller kanske två.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...