VILKEN STRESS REDAN FRÅN BÖRJAN

Vaknade aldelles för sent, skulle hinna med att väcka barnen,göra frukost samt förbereda för Cornelias matsäck till utflykten som dom ska på med dagiset idag plus att jag skulle hinna med mig själv också och allt detta på 50 minuter..usch.
Min första kund kom också 10 min för tidigt så han fick sitta in i väntrummet och vänta på mig medan jag skickade iväg ungarna till skolan. Min mor hämtade Cornelia och körde henne till dagiset. Pust...ner och massera i två timmar och NU...är jag ledig i 20 min innan nästa kund kommer så nu sitter jag här med en kopp kaffe som jag förberett innan och har precis röstat på Sannas ägg idag igen. Jaha, nu plinga det i dörren igen så nu kom redan nästa kund så jag säger hej då igen.
Åh, äntligen är det kväll....ont i hela kroppen, handlederna värker, ryggen värker,ibland undrar man vad man sysslar med.......MEN samtidigt så är det fantastiskt kul att hjälpa andra (med samma symtom som jag själv ha,ha).
Fick tips om en blogg idag OCH den gott folk är MODIG, där hänger man verkligen ut förbrytare på ett eller annat sätt, kolla in den på http://tortyrkammaren.blogspot.com ( låter hemsk, men den har inget med tortyr att göra i den bemärkelsen.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tina!
Vilken början på dagen.....
Vad skulle vi gjort utan gudadrycken kaffe.
Ska nu kolla in din sida ordentligt,får jag länka den till min?
Ha de gott
Kram Catrin

Tina sa...

Ja tacka vet jag kaffe....lycka till med ditt nya liv ( kan man säga så?)
Kram Tina

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...