UTBILDNING IGEN??!!

Sitter här och funderar på om jag ska ge mig på en ny utbildning ( rykande färsk), det låter så himla spännande och den senaste utbildningen jag gjorde blev ju succe
( hot stone massage). Men detta är ju nått helt nytt som jag aldrig hört om tidigare, men hur mycket ska man lägga på allt nytt som kommer???? Men det här verkar ju häftigt.....BAMBUMASSAGE ....vad tror ni om det?? Massage med bambu pinnar och grönt te?? Visst låter det lite häftigt....hrm får fortsätta att fundera.

2 kommentarer:

Kerstin Glimmerståhl sa...

Hoppas du inte ska stickas med bambustavarna? När och vart ska ni åka i Thailand?

Kramar Kerstin

Tina sa...

Herj Kerstin! Har ingen aning om hur "pinnarna" funkar men det verkar spännande.Vi firar nyår där nere.

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...