LUUUUNGT OCH SKÖÖÖÖNT

Snacka om slappe dag, efter ett par återbud så visade det sig att jag plötsligt fick halva dagen ledigt. Kvällen hade jag inga kunder inbokade eftersom Lasse är iväg så jag blev jätteledig idag. Skönt, samtidigt som det inte genererar någon inkomst ,så självklart både positivt och negativt, men jag fick uträttat en hel del ärenden istället. Med andra ord lugnt och skönt. Är så sugen på bio.....får nog bli det i helgen tror jag. Nä,nu ska jag sätta mig ner och göra det tråkigaste som finns... ...nämligen att sätta mig ner och ta itu med bokföringen, hade varit skönt att få undan den också idag. Ungarna har kompisar hemma så det är ju egentligen lika bra att få tummarna loss och telefonen är ovanligt tyst idag så det känns som en bra dag för lite pappersarbete.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...