VALBORG IMORGON.....

Tänk vad fort tiden springer iväg, känns nästan som om jag nyligen plockat undan alla tomtarna ( har inte så många).När jag bokar in mina kunder nu så är jag framme i semestertiderna och vänder blad...helt otroligt vad det går undan.
Det värsta är för mín del är nog också att man plötsligt börjar se sig själv på ett annat vis, man åldras....rynkor,gråa hår. Jag hade aldrig någon 40 års kris utan tyckte mer att det kände bra att bli vuxen "på riktigt" ,kanske låter knäppt men NU tror jag att den där krisen kommer lite smygande, plötsligt är det någon annan som stirrar tillbaka på en i spegeln och det kan inte vara jag.
Imorgon är det Valborg och det firas runt om i landet, vi kommer för vår del inte att titta på nått bål, dels för att Cassy ska dansa på kvällen och för att vi bestämmt med grannarna att vi ska grilla, OCH känner jag dom rätt så blir det säkert singstar också framåt småtimmarna. Cassy ska som sagt dansa också, det är ju uppvisning på IH i Helsingborg på söndag och hon ska dansa någon gång mellan 12 och 15 så det är övning som gäller för henne nu och nervositeten gör sig påmind igen.
Nu ska jag ha lite egen tid, dusch,peeling,smörja och pyamas...härligt!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...