SPIKMATTAN HJÄLPTE

Gu vad skönt det var att ligga på spikmattan igår kväll. Det var precis vad jag behövde. Det tog dock ett litet tag innan jag kunde varva ner men jag riktigt kände hur hjärtat slog långsammare och långsammare och till slut somnade jag tydligen för Lasse kom in och väckte mig efter 20 minuter och då var man i det "töcknet" och sa
-Äsch, låt mig va bara ett litet tag till. Sen kom då smärtan....när jag skulle resa mig upp, 3 milj getingstick (typ) känns det som, aj,aj.
Avslappnad och illröd på ryggen (snyggt),men idag har jag haft mer ork och mått hur bra som helst i musklerna, helt fantastiskt.
Nu ska jag ha en kopp coffe i trädgården innan jag återgår till mitt, slutar tidigt idag redan kl.19.00 ( fniss)sen avlöser jag Lasse som ska iväg på sitt håll ikväll. Nice ,ännu en kväll med kontroll över kontrollen. Fast kanske jag njuter lite av kvällen först.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...