ÄNNU EN DAG I MITT LIV

Tack snälla söta mor för att du har kunnat ställa upp och köra Cassandra till och från Familia i Hyllinge idag där Cassy skulle praktisera på Guldshop, och för att du kunde hämta Cornelia på dagiset ( vad skulle jag göra utan dig?)
Som sagt Cassy gjorde sin första praktik i en butik idag, hon tyckte det var jätteskoj att få vara med en dag i en guld affär. Hon hade varit så duktig att hon fick en present ,ett Tomas Sabo armband ,wow. Hur snyggt som helst.
Imorgon ska hon praktisera hos pappa Lars på Lime frukt och grönt på Långeberga, hon ser inte lika mycket fram emot det - Ska jag sitta och titta på när dom pratar i telefon, undrar hon? Tja, inte vet jag. När Lasse såg hennes fina armband hon fått idag så sa han till Cassandra - Ja är du duktig imorgon så kanske du kan få en påse tomater...Gissa om hon tyckte det var lika roligt som vi tyckte, det gjorde inte saken bättre iallafall.
God afton!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...