DET LÖSTE SIG

Äntligen har det löst sig med mitt mobilnummer....flytten klar i första veckan i juni så det var ju inte så länge att vänta. Värre är det med Cassandras mobil nr av nån annledning så har inte den porteringen gått igenom. Vilket jäkla "kluddande" det ska vara för att byta operatör. Aldrig mer T-R. Mega super varning....
Svärmor ringde och berättade hur jag skulle gå till väga för hon hade haft samma problem tydligen ( med detta bolag), bra när folk läser ens blogg och hjälper till. Nu hade det dock löst sig för min del, men jag såg framför mig hur jag skulle ha ett nytt mobilnummer...är okej MEN det är ju det numret som jag har på alla visitkort, prislistor, brochyrer,i telefon katalogen och på nätet .Kunde riktigt se alla omkostnader som man plötsligt kanske skulle stå mitt i med tryckeriet och allt annat det dragit med sig vid ett nummer byte. Nu slapp jag den biten iallafall. Skönt det ju. Har även fått ett nytt kursdatum inom rimlig tid så det känns ju skönt också att veta att jag faktiskt ska utbilda mig till BAMBU MASSÖR ha,ha det låter verkligen nått ha,ha . Vädrets makter har verkligen varit utflippat idag, vilken hagelstorm som drog förbi, lite läskigt faktiskt.
Jobbet kallar igen så adjö....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...