PENICILLINKUR



Det blev en penicillin kur för Cornelia,lika bra det tyckte läkaren som knappt ville ta på Cornelias ben, tja likabra det tyckte väl jag också. Så efter lite omplåstring åkte vi hem igen. En snabb kopp kaffe med Kate, spy gala över mobiloperatören och ner och jobba några timmar till.
Dubbel bokat i solen.....som tur var gjorde det inte kunden nått ,hon satt och läste lite skvaller så länge....pust ,vilken tur. Händer sällan eller aldrig men när och om det händer så är det förargerligt.Undrar hur det blir nu med telefonen????Jag har väl kvar telefonnummret eller försvinner det???Nää, det kan det väl inte göra,det är ju mitt eller??!!Nån som vet så meddela mig gärna så jag kan sova gott!!
God Afton

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...