EN TUR TILL KIOSKEN

Härligt väder idag, det fick bla. bli en tur till kiosken. Granntjejen och Cornelia följde med. Dom sparkade på bra så det blev dom stora kliven för mig,vilket i och för sig var bra. Det blev glassar till dom små....och en trisslott till mig ( ha,ha).
Kan säga att barnen hade större glädje av sina glassar än jag hade av min trisslott.
Cornelia var lyrisk över att hon fått en grön/blå tunga av sin glass vilket hon stolt visade upp. Ikväll är det Robinson på TV och Jessica kommer över .Vi brukar skicka SMS till varandra med komentarer under programets gång annars men ikväll ska vi se det ihop ,dela en flaska vin, käka massor av godis och heja fram våra favoriter.
Trevlig kväll gott folk.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...