FÖRSTA ÖNSKAN UPPFYLLD




Äntligen....solstolen är på plats. Nu kan man ligga och slappa....fast det blev det inget av idag för när vi kom hem efter vår utflykt så bestämde vi oss för att ta bort den runda, stora bollen som vi haft på framsidan.
Jag lovar under en timmes tid var vi den stora underhållningen på gatan.
Vi klippte,grävde,sågade,yxade,spettade drog och slet. Grannen mitt emot kom ut och frågade om vi verkligen själva trodde på att vi skulle få bort den....JAJEMEN sa jag och fortsatte. Jag grävde och Lasse slet och drog och till slut hörde man hur det knakade till i den sista roten och bollen var väck. Applåder hördes från grannarna som tagit sin eftermiddags fika i trädgården för att studera vårt arbete.
FAN vad gött....väck,väck ,väck.
Nu väntas middag hos mor och far och sen kör jag ut till Kate för att hämta fler spikmattor, säljer som smör i solen.
Ha en skön söndag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...