JAG ÄR PACKAD....HI,HI

Nu är jag färdig packad och klar inför trippen till Tyskland.
Det var något stressigt under ett litet tag idag. Extra stressigt då jag mellan kunderna skulle stuva in alla sakerna i bilen som skulle köras till Kvinnojouren idag.
Jag hade ju planerat att lämna allt på eftermiddagen men när jag ringde så visade det sig att det fanns ingen där efter kl.13.00. Okej, som sagt det var bara att slänga in allt i bilen och köra iväg mellan kunderna ,gasen i botten. När vi kom fram stod det en och väntade på oss med en liten kärra....EH, du får nog ha en större kärra än så sa jag och öppnade dörrarna i bilen. -Oj sa hon och ringde efter bär hjälp. Dom blev så enormt tacksamma och sa flera gånger att det absolut kom till användning och det kändes så JÄKLA gott när jag och min mor ( som följde med) körde därifrån. Kändes riktigt ,riktigt bra. Ett stort tack till er som också hade grejor att ge bort. Jaha, därefter var det bara till att slänga sig tillbaka in i jobbet, efter jobbet hämta Cornelia, elektrikern kom, instruerade honom, packa, tvätta ,planera. Lars kom hem, klippte gräs,körde och handla. Oj vad äter vi då, jösses är klockan så mycket, åt, Lasse körde iväg, ska spela för 270 ungdomar i Höganäs,fortsatte packa, Jösses Cornelia måste bada och ja just det kaninen måste bort till Jessica,packa ihop kaninens grejor,telefonen ringer hinner inte svara, elektrikern klar ska ha betalt och ny dag bestämmas, badet klart ropar in Cornelia ....Ja det fortsätter i det oändliga....pust. Tror att allt är under kontroll nu, ska lägga Cornelia sen ska jag dunsa ner i soffan, kanske ,är jag nu klar med allt, vattnat blommorna, ut med sopor, kolla mailen, beställa maten till klassfesten ,ja just det får inte glömma dvd filmer till ungarna i bilen,oj,laddarna till telefonen.....Herre gu skulle kunna tro det var en veckas semester. Ska upp kl.06.00, fy fanken. Hoppas jag kan skriva på bloggen, vill ju inte svika er, alla mina trogna läsare. Jag gör mitt bästa. Kram till er och ha en riktigt skön helg. Jag ska bara slappa mellan varven (och dom varven brukar det inte vara så gott om)
Puss & Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...