JAHA, KURSEN INSTÄLLD

Tydligen gick informationen inte fram som den skulle till alla kursdeltagarna...Fick tag på dom som skulle hållt i kursen nu på morgonen och fick reda på att en av deras söner hamnat på sjukhus och att kursen blivit framflyttad ,detta skulle dock ha gått fram till oss förra veckan men utan framgång. Ska nu försöka boka om lite i min kalender så jag inte bara ska sitta och rulla tummarna idag för det är ju trots allt så att jag förlorar dubbelt eftersom jag inte iheller har kunder dessa dagarna pga att jag skulle gått kurs. Men jag har några kunder som jag vet gärna vill ha tider så jag provar att ringa till dom så får vi se om dom kan i sin tur, annars kan jag ju alltid förbereda lite inför klassträffen som ska vara hemma hos mig på lördag.
Ha en skön måndag gott folk

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...