KAFFE PAUS

Paus.....skurat och städat i flera timmar snart.....tar nog resten imorgon, fattas två rum och badrummet...ibland är det INTE så kul att bo i ett stort hus, men,men det blir ju skönt när det är klart.
Paus...en kopp kaffe....ska inte sitta allt för länge, då blir man slö.
Plötsligt mörknar himlen, NEJ jag som precis hängt ut två maskiner tvätt från kliniken, äsch jag chansar på att det drar bort...eller ??
Nu när jag håller på och fejar över allt så blir jag super sugen på att ändra om, kan föreställa mig att Lars sliter sitt hår....e..han har ju inget hår och undrar vad jag nu kommit på, tja ,det är mycket just nu men först och främst Cornelias rum.
Ut med lite gammalt in med lite nytt men framför allt ny färg på väggarna, det är prio ett....
Hrm.....får se om det blir en regnig helg ( if you know what I mean)
Den som lever får se.....nja det blir nog inte i helgen ,inte nu när jag snart städat hela huset, MEN jag kan börja planera..
Lars ska iväg och spela poker hos några jobbekompisar i kväll och det är ju BRA , vinn massor nu så jag kan pynta huset ( ha,ha).
Jag stannar hemma planerar och myser med mina små huliganer
TJAO..........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...