KVÄLLS SHOPPING


I går kväll efter att jag slutat jobba åkte jag och Jessica ut till Väla. Jag hade fått en VIP inbjudan till deras kvällsöppet som dom hade mellan kl.20.30-22.30.
Kändes hur konstigt som helst att gå omkring där och vart du än gick så fick du en massa prover, tidningar och en massa erbjudanden. Långt ifrån alla butiker hade öppet men dom som hade gav också en hel del rabatt under dessa timmarna och sen bjöd dom på dricka och tilltugg över allt, så det var ju synd att man hade ätit kvällsmat (fast det är ju klart nyttigare än en massa godis, nötter,kakor, chips och allt annat dom bjöd på). Vi gjorde våra fynd, mest då i INDISKA en butik som jag blir alldeles lyrisk i, dom har såååå mycket läckert både i klädväg ( står Tina på dom flesta plaggen)och sen inrednings avdelningen....alla dessa kuddar och tingeltangel.
Kl 22.30 återvände vi hemmåt och var riktigt nöjda, mest Jessica som var helt lyrisk över en känning hon köpt som var kanon snygg.
HAVE A NICE DAY

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...