ALLA SOVER UTOM JAG

Vilken trevlig kväll, givetvis massa gott att äta och dricka precis som jag förutspådde. Det blev en hel del sång och musik och t.o.m kunde vi sitta ute en hel del. Eller ute och ute men i Louise och Herrbjörns fina mys vrå i trädgården, där satt vi och sjöng och spelade. Vi vuxna t.o.m dansade runt midsommarstången, barnen var upptagna med annat så vi fick köra små groderna m.m. Vi hade skoj , frågan är om våra barn uppskattade vårt firande????
Nu sover alla i familjen utom jag... festen fortsätter hos grannarna men ungarna var trötta och Lasse hade redan somnat i soffan så jag fick gå in och lägga barnen. Jag är väl ganska trött jag också nu och ska också krypa till kojs ,men innan så lägger jag in lite bilder ifrån kvällen....( innan jag ångrar mig )
Godnatt















TACK FÖR EN JÄTTETREVLIG MIDSOMMAR !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...