GODMORGON GOTT FOLK

Tänk att få vakna upp till en blå himmel igen...hoppas nu att det kan hålla i sig så att jag kanske skulle kunna få slappa i min solstol ( länge sen sist ).
Trots snapsar och annat som man drack igår så mår man ju fantastiskt bra, ingen huvudvärk = lagom mycket av allt, nice.
Vad som sker idag har vi inte alls pratat om än ,kan tänka att det blir en lugn dag, ev. grillning ikväll. Nu först en uppfräschning sen får vi se.
Föresten så fick jag ett mail från min första kritiker av min nya hemsida med olika förslag på förbättring och det har tagits emot tacksamt VILL dock poängtera att hemsidan är inte riktigt klar därav inga erbjudande ännu. Vill också skriva att på min dator så blir bilden inte så liten så det kan bero på vilken dator / skärm / inställning man har kanske.....inte vet jag. Men som sagt jag är tacksam för förslagen. Ha en fortsatt trevlig helg.
KRAMIZZZZZZZZ

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...