ÄNTLIGEN EN SOLGLIMT

Tänk att solen skulle visa sig lite idag iallafall. Jag har varit runt idag i snart alla vitvarubutiker....torkskåpet la av för gott nu och eftersom jag har en massa handukar att tvätta och som måste hinna torka snabbt så kändes det som en prioritering att kolla in en ny maskin. Målaren har varit här sen kl 8.00 , han börja måla under taket ,det blåste en hel del så det stänkte lite färg ( eller är han kladdig av sig)lite för mycket för att jag ska vara nöjd, men som sagt det blåste massor så vi får se om det blir mindra kladd nu när det slutat att blåsa.
Ikväll kommer min kusin och hennes familj och ska äta lite middag och umgås ,länge sen sist......Tänk att solen skiner, lovely.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...