DET FUNKAR......

Patricia kom till mig idag för att få beautytek behandlingar ,och eftersom det är en kompis som själv jobbar med skönhets behandlingar så föreslog jag henne att prova bambumassagen istället mot celluliterna. Hon var lite tveksam och fråga flera ggr om det verkligen funkade och jag svarade henne hur jag upplevt behandlingen.
Så jag gav mig på hennes ben kavlade, knådade, bankade ( hi,hi)och höll på rejält länge också. Efter en timmes knådande av endast hennes ben sa jag till henne att hon kunde resa sig och titta i spegeln.
- Skojar du, sa hon, helt seriöst hur kunde det ta så här???
Hon var supernöjd med resultatet och verkligen hennes form på benen var fastare och Patricia tyckte tom att hennes rumpa blivit fastare...
HUR COOLT ÄR INTE DET DÅ..........På en behandling, ha,ha visst hon var ett test objekt men resultatet efter den timmen var slående. Helt fantastiskt.
Nä nu är det dax igen för nästa kund.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...