HALLELULIA MOMENT

Kan inte med ord beskriva denna underbar kurshelg, vi blev ett sammansvetsat gäng som vemodigt sa hej då efter kursen. Idag var kursen lite mer intensiv då vi bara masserade varandra hela kroppen på en gång och för att vi skulle bli lite snabbare klara så gjorde vi så att en låg på bänken och fick massage medan två masserade på samma gång. Verkligen njutningsfullt även om man ibland låg i konstiga ställningar då en höll på med benen och den andra med armarna, men tro mig JAG njöt.
Jag var helt slut efter dagen som för den delen slutade lite tidigare på grund av att vi var så flitiga och blev klara i tid. När jag kom hem så körde Lasse iväg och hämtade sim mamma Cajsa som skulle komma på lite grillad mat. Jag fick iväg och köpa hasp till vårt sovrummsfönster, inte en natt till med stängt fönster.
Efter maten blev jag verkligen trött och nu känner jag också att jag är öm på vissa kroppsdelar efter bambupinnarna, har fortfarande träningsvärk i vaderna och detta trots massage idag också, kan ju säga att jag skrek högt när tjejerna skulle massera mina ben ,helt mörbultad.
Nu ska jag bara provbehandla några frivilliga för att sätta tiden på en hel behandling för att kunna prissätta bambumassagen. Men eftersom den var så himla effektiv på celluliter så tror jag att jag ska ha en behandling där man bara tar benen. Få se lite vilken feedback jag får från nära och kära. Men jag längtar tills jag kan börja annonsera om massagen men jag tror att det får bli efter semestern.
Imorgon är det måndag igen och det hinner väl knappt bli måndag förrän det är fredag igen så snabbt som veckorna går, ju snabbare kommer semestern.
Glöm inte smörja in er med solskydd.
Puss och Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...