SKOLAVSLUTNING = BAKKEN

Tur att det inte var fler som missade sina tider idag...kunden kom på att hon missat tiden och ringde , blev lite sur när jag sa att tiden ändå debiterades....ursäkta men jag måste kunna planera mina dagar. Imorgon tisdag är det skolavslutning för Cassy och vädret ser hyfsat ut inför morgondagen så det lär bli BAKKEN i Danmark för hela slanten med sommarlovs tjejerna. Mor tar Cornelia tills Lasse kommer hem så man slipper tänka på tider. Gött! Nu är jag svintrött, vaknade inatt och var inte människa till att somna om, låg och snurrade i flera timmar. Hemskt när klockan liksom står still och man hela tiden tittar på klockan och tänker - 03.47 okej än är det tid till att sova, -kl.04.21 suck, -kl.04.38 stön ,- kl.05.05 paniken börjar bubbla,- kl.05.24 nä nu måste jag somna ,bara ett litet tag,-kl.05.34 snälla snälla låt mig somna nu ,har en jobbig dag. -Kl.05.58 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Kl- 06.20 vaknar av kel på ryggen....låt mig va för f-n. Sova, vill bara sova.
Hoppas att jag får sovit inatt så man orkar med alla karuseller imorgon.


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...