SOLSKEN = AVBOKNINGAR


Jaha, så länge varade den glädjen....flera stycken ringde både igår och idag för att boka av sina tider...- Vill passa på att vara på beachen nu när det är fint väder....Jo det skulle ju inte vara så dumt kanske kan jag också tycka. Efter många samtal och lite omorganisation i min kalender så hade jag lyckats få till en lucka på 2 timmar på förmiddagen. Jag och Cassandra körde ner till stan där det blev lite shoppade samt nödvändiga ärenden innan vi styrde kosan hemåt igen. Fy tusingen vad hett det var plötsligt, kändes riktigt skönt att gå ner i min svala källare igen för att jobba. Hade en kund som inte kom och när jag ringde upp så var det ju det vanliga - Oj skulle jag vara hos dig idag???????? Det hade jag helt glömt bort ( och så hör man vågornas brus i bakgrunden, GRRRR)Något störande. Inte mycket har hänt idag annars mer än att jag blev fattigare av shoppingen med Cassy och att jag fick jobba för brödfödan ( ha,ha ) .
HA DET....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...