TILLBAKA IGEN

KL. 10.00 ringde Lars, han var nere på parkeringen och skulle lägga på mer pengar. Han berättade att dom tagit blodtrycket och EKG på Cassandra men att dom skulle ta om EKG et eftersom någon elektrod visat fel, Jaha vad skulle detta betyda då??
Sen fick jag inte reda på så mycket mer för Lars ville inte låta Cassandra ligga själv i rummet. Efter 1/2 timme så hör jag bilen komma och jag är bara tvungen att lämna min kund ( som var insatt i händelsen ) för att höra hur det var med Cassandra.
Jodå ,allt bra sa Lars. Andra omgången av EKG et hade visat bra resultat och läkaren trodde att Cassandra fått ett blodtrycksfall. Klart det händer ju mycket i hennes kropp nu när hon går in i puberteten men jag tycker ändå svimma 2 ggr på mindre än en veckas tid???? Läkaren sa att vi skulle komma tillbaka om det hände igen. Nu mår hon bra igen, lite febrig men annars ok. F-n man blir ju rent nervös när hon bara ramlar ihopa och det mest obehagliga tycker jag det är ju att hon inte svimmar / tuppar av utan att hon på nått vis är vid medvetandet ändå, kymigt.
Jag håller tummarna att det inte händer igen, usch.
Halva dagen har redan gått och som vanligt så fattar man inte var tiden tar vägen.
Hörs!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...