SJUKHUSBESÖK

- Mamma, kan du hjälpa mig sätta i mitt öronhänge, sa Cassy imorse. Hon hade vaknat tidigt och när hon hörde att vi gick upp så kom hon också upp. Jag försökte sätta i öronhänget när Cassy säger - Mamma nu svimmar jag igen.....
Denna ggr lutade hon sig inte mot mig utan ramlade på andra hållet så jag fick kalla på Lasse medan jag försökte lägga ner henne. Det märkliga är att hon inte svimmar utan är vid medvetandet. Pulsen slog ojämnt -Likabra att åka in med henne sa Lasse så dom får ta prover på henne.
Så nu är dom på sjukhuset och förhoppningsvis kollar dom henne ordentligt. Lite orolig är man och jag kommer ju klart att ha tankarna på annat håll idag när jag jobbar och mest troligast så kommer jag till att slänga mig på telefonen när det ringer också. Hoppas dom hör av sig snart.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...