BAD OCH BIO



Sovmorgon igen....
Snyft, idag åker kusinerna hem.....till Cornelias stora sorg.
Jag och Anders körde efter frukosten med alla barnen till poolen där det badades i över en timme. Vilken tur att det finns tak på poolen nu för det blåste minsann ganska kallt. I eftermiddag ska vi gå på bio, vi ska se Ice Age 3 kl.16.00. Anders och barnen följer med. Det blir nog att dom kör tillbaka till Varberg efter bion och jag och mina tjejer tar bussen hem. Lars han ska iväg och spela och sjunga ikväll på fest och han skulle väl ge sig av ganska tidigt efter jobb så killarna hinner ner och sätta upp instrumenten och ljudtesta innan gästerna kommer.
Borde hälsa på mormor....får nog göra det i helgen, sen går veckorna för fullt igen och man hinner inte med nått. Får kolla vädret blir det piss väder kan man ju lika bra passa på att köra till Köpenhamn, önskar att hon bodde närmare nu så man kunde hälsa på en kväll eller en dag mitt i veckan ,jag får lite ångest att jag är hos henne för sällan. Ja ja, får de hur och när det blir.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...