VET NI VAD..........


Imorgon är det fredag och JAG är LEDIG.... tjoho.
Nästan pinsamt att skriva det efter denna totalt lugna och icke arbetsamma veckan men ledighet är inte fy skam.
Tror ni i övrigt att jag hann ringa till alla kompisar som man sällan pratar med som jag hade tänkt mig idag???
Åhnej det blev inget av det, det blev pannkakor för ett helt regemente istället. Fem ungar som fullständigt frossade i pannkakor.....inte hann jag med nått annat inte. Men som sagt det kommer en dag imorgon också.
Fick ett sms från Lasse dom var på väg ner till Råå för att köpa glass, gottegrisar.
Jag får väl öppna en påse nötter och slänga mig i soffan.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...