BEHAGLIG FM


Sovmorgon,inga kunder på fm så Cornelia var ledig idag från dagiset. Jag vaknade av tassade steg vid halv nio tiden....så gott det var att få sova så länge mitt i veckan, i normala fall är man ju uppe vid halv sju tiden och har massor att hinna med på morgonen...nu kunde vi bara ta det lugnt.Skönt.
Anders, Desiree och Mattias har kört ner till Malmö och Cassy och Cornelia ville leka med kompisar så det blir till att bara njuta av tillvaron idag. Jag har inte första kunden förrän kl.14.00, lide gött.
Tyvärr så jobbar jag länge i kväll och varför det är tyvärr det är för att farmor Cajsa ( svärmor )bjuder alla på restaurang ikväll, alla ska iväg till Bunker bar och äta ute i kväll...snyft alla utom jag. Ja,ja så är det ju, jag har ju faktiskt haft så mycket ledighet denna veckan så jag måste ju jobba nångång känns det som. Näst kommande veckor har jag betydligt mer ,alltid så innan semestern.
Nu ska jag hänga tvätt och sen tror jag att jag ska ringa till alla kompisar som jag pratar med alldeles för sällan, ska vara lite social idag tror jag iallafall via telefonen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...