HIPP HURRA FÖR MIN KÄRA MOR IDAG


Idag är dagen då min kära mor fyller år, idag är det den dagen då hon blir 66 år.
Grattis till dig och vi ser fram emot en trevlig fest måltiden idag.
Presenten är beställd men TYVÄRR har den inte kommit till Sverige än så du får faktiskt vänta med att få den ( ha,ha nu undrar hon nog vad i hela fridens namn det kan vara, lite extra kul att småretas lite för jag vet att hon är en flitig användare av min blogg)Ge dig till tåls, har du tur landar den /det imorgon ( fniss)
Morgonen annars började med att Kate kom hit kl. 9.00 och fick Bambu massage behandling på benen, denna ggr tog jag faktiskt kort innan och efter och tro det eller ej men efter en timmes massage så hade det blivit ett lyft av låren. Det roligaste var faktiskt att Kate hade ett födelsemärke på ena benet och efter behandlingen ( 1 tim ) så satt det märket högre upp på låret än innan behandlingen, hur coolt som helst.
Lasse och Cornelia är på Fågelparken, Cornelia har tjatat om det hur länge som helst och nu äntligen fick hon komma dit.
Puss och Kram och speciellt då till min mor idag, vi ses snart

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...