NU KÄNNS DET BÄTTRE

Efter att ha gjort nästan ingenting idag så känns det faktiskt bättre i kroppen, jag tror att det var tröttheten som knäckte mig totalt men nu känner jag mig mer utvilad.
Fick ett mail från Lisa i USA där hon skrev att hon varit inne på min blog och att översättningen fungerade bra och snabbt och att hon tyckte det var spännande att komma in i vårt liv och se bilder på tjejerna. Välkommen Lisa och co.
Jag låg i soffan i kväll med Cassys dator på magen och surfade runt på allt möjligt (snacka om tidsfördriv)och hittade dessa söta bebisarna, tror ju dock inte att klädseln är bekväm och jag kan tycka synd om de stakars barn vars föräldrar verkligen kränger på en sådan här outfit.
Men socker söt är det iallafall. Se och njut.





Ha en skön lördagkväll

2 kommentarer:

Catrin sa...

Hej Tina,
Blir alltid lika glad när jag tittar in på din sida du har så mycket trevligt att berätta. Kan hålla med dig om barnens outfit oftast är det föräldranas forna önskan att bli sedda och då tar ut det på barnen.
Önskar dig en skön semester som snart infinner sig.
Kram Catrin

Tina sa...

Tack Catrin, jag hoppas också att du får njuta av lite ledighet och sommarens värme du också.
Kram

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...