LITE AV ALLT MÖJLIGT

Idag körde vi lite hit och lite dit. Cassandra har bestämt sig för att hon inte vill dansa mer??? Tyvärr, för hon var himla duktig. Hon fick då tänka ut något annat hon ville göra istället och efter att funderat ett tag så bestämde hon sig för att hon ville börja springa???!!! Jag undrar hur länge det håller, men hon har redan visat sin vilja genom att ha varit ute och sprungit en ggr. Vi insåg då att hon behövde nya gympaskor och det har vi då ordnat idag. Sen får vi se hur aktiv hon är, personligen tycker jag själv att springa = döden så jag hoppas hon hittar en motivering ,för det saknar jag.
Senare på dagen så var det kaninträning för Cassy, Sarah och Malin hemma hos Sarah, stuvade in kaninerna i bilen ( vi hämtade Malin) och körde till Sarah. Eftersom Cornelia också var iväg så tog jag min bok och satte mig att läsa en stund, skönt med lite egen tid. Läser om Madonna och man blir lite förbannad på att hon verkar bättre än alla andra och hur hon behandlar folk. Men men jag ser ändå fram emot att se hennes konsert i GÖteborg den 8 augusti och eftersom vi ordnat boende så ska det bli supermysigt, bara jag och Jessica.
Jag har under dagen också börjat kolla lite mer ingående på uppehälle när vi ska till Thailand, vi har bokat hotellet i Krabi men vi har 4 nätter så vi ska göra/åka/se nått annat. Kanske det blir Phi Phi eller Kho Jum, skulle vilja till en annan ö men där är minimum nätterna 5 och ganska dyrt/ natt så vi får väl se. Tänk bara lite mer än 5 månader kvar (exakt 172 dagar idag)Längtar!!!!


Tillbaka till verkligheten igen......
Malin och Cassy ska sova i tält i vår trädgård och Malins kaniner (2st) ska övernatta också ( i en hage i trädgården som morfar byggt) dom ska ha hopptävling imorgon. Lycka till, sist dom tälta så hade dom somnat vid 04-tiden och vaknat kl. 07 ca så jag tror nog att dom kommer till att vara ganska trötta.
Jag och min mor ska hälsa på mormor i Köpenhamn och åker nog iväg tididgt imorgon bitti. Resten av kvällen kommer att gå i det lugna tempot ( som vanligt )och ev ska vi se film dvs. om vi inte somnar ifrån den.....
Trevlig lördag kväll gott folk ,alla nära och kära och alla andra.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...