KÖPENHAMN

Jag och min mor åkte in till Köpenhamn för att hälsa på mormor idag. Hon var på sitt lite pliriga humör idag, frågade efter barnen och verkade må allmänt bra, men hon var trött och ett litet tag så trodde både jag och mor att hon höll på att somna in för gott, hon verkade så harmonisk och lugn och orkade inte hålla ögonen öppna. Tänk 90 år...jag är imponerad. När vi kom tillbaka till hem igen så höll Lasse på att sätta upp infra värme på altanen, far kom och hjälpte till .Senare så grillade vi här (mina föräldrar och vi ) för "gubbarna" skulle ju iväg på HIF som alltid när dom spelar så det var mat och lite vin innan matchen. Jag ska över till Jessica ett litet tag nu ,fantatstiskt att ha sin bästa vännina så nära inpå bara till att gå över

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...