S-E-M-E-S-T-E-R

Read my lips......semester.....Tjoho. Nu ,precis nu i detta ögonblick påbörjar jag min semester. Tre veckors ledighet ( fast det blir egentligen lite mer)gu så gött!
Min kära mor fick hoppa in och ta hand om Cornelia som har dyng hög feber fortfarande just nu ligger hon på soffan och sover. Stackarn börja sitt sommarlov såhär. Jag börjar min semester med att städa av källaren ordentligt, likabra det Cornelia ligger ju ändå och sover här nere och då har jag ju koll på henne medan jag dammar och putsar, hade egentligen helt andra planer idag men så här får det bli idag. Sen i kväll ska jag hem till Maria och bara vara , en tjej i vår klass som inte kunde vara med på senaste festen kommer ner från Stockholm några dagar och Maria slängde ut ett mail om en träff , tyvärr är vi nog bara 4 st som kunde så här i semester tider men det är ju trevligt bara det. Nä, nu ska jag fram med skure lasen så jag kan koppla av sen.
Och till er som missat det......JAG HAR SEMESTER.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...