JÄTTE TREVLIG KVÄLL IGÅR

Jag bestämde mig för att köra ut till Maria i Mörarp, hade gått och velat fram och tillbaka om jag skulle få skjuts eller köra själv men det blev att jag själv körde. Kändes tryggare så eftersom Cornelia hade hög feber och fallifall jag behövde ta mig hem snabbt om hon skulle bli sämre. Det var lite spännande att träffa Lotta, hade ju inte sett henne på 17 år kom vi fram till ( eller rättare sagt Mia hade full koll).
Det var en helt annan tjej,riktigt kul att träffa henne. Mia bjöd på lättare mat och jag ,Lotta, Berne åt för glatta livet. Vi satt ute till att börja med ,även när regnet kom men när det började regna ner på ryggen då fick vi ge upp och flytta in oss i soffan. Sen satt vi och pratade och skrattade hela kvällen, tänk att man kan ha så kul med människor som man träffar så sällan och knappt känner. Berne gav upp först han körde hem vid 23 -tiden, sen satt vi andra kvar och snackade tills jag kände att ögonen gick i kors så då fick jag bryta upp. Jag hade ju varit vaken halva natten med Cornelia och tröttheten var påtaglig. Jag körde Lotta hem till hennes föräldrar i Påarp kramades hejdå och körde hem.
Vred om nycklen i dörren halv ett och tassade in ( Lasse hade tydligen vaknat ändå av nycklen, måste smörja det där låset)
Cornelia har fortfarande lite feber 38,2 men är lite piggare så kanska hon orkar lite mer idag. Får se vad dagen kan erbjuda oss. Hade först tänkt att jag skulle till banken men sen kom jag ju på att jag faktiskt kan ta banken på måndag eller tisdag eller...när som helst.....jag har ju SEMESTER (ha,ha)
SÅ HÄR GLAD BLIR MAN AV SEMESTERN (FNISS)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...