SKÖNA FREDAG


Tvätten är gjord, banken avklarad nu väntar lunchen och sen lär det bli ett dop i poolen tror jag om solen håller sig kvar, men det lär den väl göra resten av dagen.
Framåt kvällningen ska vi hem till Jessica och inviga deras nya altan som Bosse varit så duktig att bygga ( med min fars hjälp då och då), mina föräldrar ska också dit och vi ser fram emot god mat och dryck. Tur att dom bor grannar med oss. Oj nu kurrar magen min så det betyder att det är dax att äta nått, tror faktiskt inte att Cassy ätit frukost än iheller såvida hon inte passade på när jag var i stan så hon borde också vara hungrig. Lite käk och lite bad ,bara slappa och gotta sig det ska bli skönt , jag har så JÄKLA ont i min högra axel och undrar lite hur jag ska kunna jobba så mycket som jag ska nästa vecka??? Hoppas jag och Kate kan behandla varandra på söndag behöver verkligen lite massage själv.
Ha en skön dag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...