VAD SKULLE MAN GÖRA UTAN VÄNNER

Imorse hade jag lite tur att Petra skulle komma och få behandling. Jag kunde då förklara mitt dator problem för henne och snäll som hon är så kollade hon på problemet efter sin behandling. Fick klia sig ett litet tag i huvudet och medan jag tog hand om nästa kund så satt hon kvar och klurade ut problemet, för när jag kom in igen så sa hon - Jag har löst det....hon hade rensat bort massor av onödigt skit som vi av någon anledning hade installerat dubbelt upp och sen gick hon och jag igenom alla spel odyl och fortsatte rensningen. Sen sa hon att nu är det Lasses tur att gå igenom också vad som mer kan kastas. Plötsligt blev datorn lite snabbare och det gick att ladda hem mailen igen ( även om det tog lite längre tid än tidigare så fick jag iallafall min mail igen)Men som sagt en ordentlig ut rensning så skulle det nog funka ännu bättre trodde hon. Jag är oerhört tacksam Petra för att du tog dig tid.
Är ledig ett tag nu,mor är i Helsingör med Cassy och hennes kompis Sanna, Cornelia på dagis så nu ska jag ut på ärenden. SEE U

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...