TJA,SEMESTER ??

Efter den lugna morgonen fick jag plötsligt eld i baken. Tänkte att eftersom vädret var som det var och ungarna hade kompisar så kunde jag ju lika bra börja dra i nått.
Gick ner på jobbet tömde ut alla möbler och allt annat utom bänken, plastade in golvet,maskerade lister ,skruvade ner lampor ,körde iväg och köpte tak färg och målade källar taket....det är så typiskt mig, kan inte bara vara utan måste ha nått att göra. Nu hade jag ju inte tänkt göra så mycket idag som jag hann med men nu är det ju skönt att det är gjort. Jag hade ju tänkt att detta var ett projekt som jag kunde pyssla med när det var dåligt väder men nu kan jag ju likabra fixa vägfärg imorgon och måla väggarna också, såvida det inte plötsligt händer något annat eller att vädret blir soligt för då vill jag minsann inte stå i källaren.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...